2017-07-30

Star Trek - Uhura - for galactic women

Kipróbáltuk. ;)



Márciusban jelent meg hír a három új illatról, én meg örültem, mert szeretem a Star Treket és szeretem az illatokat is. Yeeey! Két férfi, egy női parfümöt ígértek, Kirk, Spock és Uhura, persze, ki más.

Most mondhatnám, hogy jaj, de marha nehezen jutottam hozzá, de igazság szerint nem, csak enyhén szólva is türelmetlen voltam. Mivel júliusi megjelenésről volt szó, én kb az első héten meg is próbáltam megvenni, aztán dühöngtem, hogy nem akart összejönni. Persze csak várni kellett egy picit, yupi!

Én szeretem az édes illatokat, ezt pedig virágos-gyümölcsösként írták le. Bergamot, mango, grepfruit, narancsvirág, jázmin, szantálfa, egészében túl jól hangzott, így mindenképpen ki akartam próbálni. (Persze estem már arcra, mert a leírás bejött, maga az illat pedig nem, de sajnos ez benne van a pakliban, ha nincs lehetőséged tesztelni vásárlás előtt.)

Csak pár szót a csomagolásról. *Fangirl-fangirl* Csini! Arany és piros, csill-vill logós külső doboz és kommunikátort-idéző belső, dekoratív, nekem bejött. (Megbeszéltük, akkor sem bántuk volna meg, ha nincs jó illata. Hehe. Szeretem, amikor ilyen formán is gondolnak a rajongókra. ^^)

Maga az illat az első fújásra nekem kicsit erős volt, inkább virágos (nagyon virágos), mint gyümölcsös, aztán ahogy egy picit elillant, egy sokkal lágyabb, édeskés illat maradt utána, szerintem kifejezetten kellemes. Nem ez lesz az első számú kedvencem, de ahogy már írtam is, nem bántuk meg. <3

A Star Trek Beam me up! széria 50ml-es kiszerelésben kapható, a gyártó pedig a Lifestyleperfumes. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése